برای مادر عزیزم ترمه مهربان

 

مادر  میدانم الان در سخت ترین شرایط دوران زندگیت قرار داری سلام

مادر خوب مهربانم

سلام  عزیز تر از  جانم

سلام    ای که سینه ات  سوخته  با این زخم  بزرگ

سلام  ای چشمهای خسته ات در ره دیدن عزیزانت

سلام   ای مهربانتر از جانم که شیره ترمه در رگهایت  هست

سلام ای آوارزت در دورترینهاست بی نهایت در قلبم جای داری

سلام  از درد و رنجت درون قلب من باشد مادر 

فدایت گردم و دورت بگردم که تو رو از داشتن  پروانه عزیزت ترمه   مهربان محروم کرده اند.

مادر بدان که تو عزیزترین کسی هستی برای من که نام تو نشان و بوی تو عطر ترمه میدهد.

میدانم اینک  وجودت در سنگینی غم پرواز  ترمه مهربانت شکنجه میشود.

مادر  بدان که بهشتی که میگفتند  که زیر پای مادران است  . بله هست

و من  خودم را میخواهم همیشه احساس کنم که زیر پای تو مادر بهشتی ام هستم

مادر من حق  فرزندی نسبت  به تو دارم خوب تو پیرهن یوسف گم گشته مائی

و میخواهم همیشه کنارت  بمانم و بوی یوسف گم گشتهام را که ترمه باشد . استشمام کنم .

و وچودم را با گوهر وجود مادرانه ات همیشه گرما بخشم  چون بعد از ترمه عزیز من هم تنهامیم

پس مادرم  بدان تا هستم و نفس میکشم به یاد ترمه و به یاد مهربانیهای آبجی راضیه و همه شما

عزیزانم نیل و ................... احمد عزیزم  زندگی خواهم کرد.

پس مادر مرا هم با غمت و شادیهایت شریک کن و اشک چشمانم رو با دستهای شفا بخشت  پاک کن.

                                                مادر    فرزندت  پسرت گر شایسته باشم.

                                                                                 یار ترمه یاور مادر  تنها و غریبه علی

 

 

 

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها:

تاريخ : یک شنبه 26 بهمن 1393برچسب:, | 17:10 | نویسنده : علی دل شکسته |

.: Weblog Themes By SlideTheme :.


  • دوتا